Niet tevreden?

Bent u ontevreden over uw bezoek aan mh|massage? Bespreek dit met mij!

Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat ik heb gedaan of juist niet heb gedaan, bespreek dit dan eerst met mij. Zo lang ik niet weet dat u ontevreden bent, kan ik niets doen aan uw ontevredenheid.

Als u er met mij niet uitkomt of als u het lastig vindt om een gesprek met mij aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het NGS (Nederlands Genootschap voor Sportmassage).

De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:

Telefoonnummer: 088 – 730 8500
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl

NGS Klachtenformulier NGS Klachtenformulier

Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden.